Långhelg

Tjo!
Linnea klagade på att det bloggas ganska dåligt speciellt från min sida, och det kan jag nog hålla med om.
Men nu skriver jag iallafall ett inlägg i brist på annat.
Vi har ju lång helg nu och har alltså varit lediga ända sen i torsdags men imorgon är våran sista lediga dag och jag har i te gjort ett skit utav läxorna jag tog med mig hem, oops ! Men jag har ju haft bättre saker för mig, i torsdags tillexempel så var vi i Säffle och spelade fotboll (vi vann med 9-2). och i söndags var jag på anställningsintervju och fick även jobbet, så nu kommer jag stå på mc donalds hela sommaren, jag fick även reda på att jag ska vara ledare på fotbollsskolan veckan 26, det ska bli kul.
Det var i princip det jag gjort under långhelgen, eller ja jag har gjort mycket mer men tråkigt om jag bara ska berätta massa saker om vad jag gör så jag skiter i det ! :)
Vi kanske hörs snart igen då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback