träningsmatch

Godmorgon, godmorgon, hör fågla... näe, jag är inte alls så pigg och gla' idag. Är förskyld, ont i halsen och huvudet och ska spela träningsmatch i Norge sen. Jag är inte särskilt taggad..

Iallafall, hade det jättemysigt igår hos Ronja men vi är som vi är så det blev lite choklad och chips. Men det mesta var nyttigt så man måste ju kompensera det med lite onyttigt! ;)
Testade ett jättecoolt nagellack också. Det ska jag springa till Kicks och köpa! Först målade man ett lager med vanligt nagellack, vilket färg som helst (jag valde silver). Sedan tar man det ''speciella'' nagellacket (Ronja hade svart men jag tror det finns andra färger) och stryker över och det spricker upp på något sätt och resultatet :



mitt blev inte så jättebra eftersom det var första gången jag gjorde det och man behöver lite träning..



jättefint väder ute idag!

ber om ursäkt för de kassa bilderna. Jag har bara min mobil att ta kort med och det blir ganska bra bilder med den men kvalitén försämras extremt när man laddar upp de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback