supermassive black hole

nämen tja! Väldigt dålig uppdatering, min ursäkt är att jag inte har haft något internet sen i måndags, tisdags(?) vad är din ursäkt, kajsa? Näe, skoja bara din galning.. Men mitt internet har faktiskt inte funkat. Det är inte klokt vad jag har saknat datorn. Vad är det för värld vi lever i egentligen? Ojski pojski..

Idag har varit en vanlig dag, har haft prov i sexualkunskap, roligt roligt.. Man får väl hoppas att det gick bra.. Och vi har prov i samhäll imorgon så ska snart plugga mer på det. OCH NÅGOT SOM GÖR MIG SÅ ARRRRG ÄR DEN J*VLA SNÖN! VARFÖÖÖÖÖÖÖR?! Det var ju påväg att bli vår, det var varmt, snön var nästan borta men nu är det typ tio cm snö! Jag tror inte ni förstår hur mycket det deprimerar mig..


jag har varit en glad tjej. Det var innan snön.


Hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback