Dålig bloggning från min sida.

Men TJA !!

Det har varit ganska dåligt med bloggning från min sida det senaste dagarna, men jag har inte haft tid faktiskt, har inte orkat sitta vid datorn, för det har varit superduper fins väder det senaste dagarna då ska man inte sitta inne. Men iallafall igår så var det forbolss träning och då gjorde jag något med knäet och jag har fortfarande ganska ont, trdde att det skulle hjälpa om jag gick ut och gick men det blev bara värre. Så nu ska jag vila (tills imorgon). Var ute och gick med Linnea och Emma. Sen körde Emma fyrhjuling hem till mig så kollade vi på repsrisen till Big Brother och tränade på Englska prov. Där har ni vad jag har gjort idag cirkus !! 

Till helgen så blir det fotbollsmatch,läsa på prov och förhoppnigsvis någon mysig film kväll eller nått annat.
Jag lovar att slänga in ett inlägg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback