kycklingsallad..

Heejhej bloggen !!

Idag så hade vi inte nationellaprov (var nära att skriva det) men vi hade spanska, men jag orkade inte vara kvar så jag gick därifrån, vi får se hur glad hon är på mig nästa spanska lektion... hon hatar mig ändå så vad är vitsen att stanna kvar ?

Var och handlade godsaker tills nationella som vi har imorgon, skriftligt i svenska. Vi har 3 timmar på oss, jag kommer aldrig hinna komma på nått bra att skriva om. och den kommer bli as lång, för jag är så dålig på att skriva ett slut på mina uppsattser. Aja  jag har iallafall lite godis och enegidryc (y

Men nu ska jag laga kyckling sallad.. Ha det bra tjockisar XD // Kajsa

ursäkta den ur fula bilden XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback