Heeeej :)


Satt och väntade på att mamma skulle bli klar inne på banken.. det kan vara ganska tråkigt ibland faktiskt, därför är det alltid bra att ha med sig kameran :)

Pratade (smsade) med Linnea förut och hon är på hemväg och lever, ingen flygplanskrasch här inte.. vilket är bra för vem skulle jag blogga med om hon försvann :) Nej då hade nog inte bloggat alls då skulle jag tro ... Men hon satt iallafall fast på gardemon för dom kom inte inn i bilen, så dom skulle tydligen slå sönder rutan men jag tror dom klarade sig ändå :) ser framemot bilder på ALLT Linnea har köpt i New York :D

Tog kort till passet förut och det var blev hemsk kortet.. bättre än det jag tog för 5 år sen iallafall :) ( har växt 20 cm på 5 år, inte dåligt ) men  Jag har inte växt överhuvudtaget sen 7an vilket är 3 år sen så :S
Puss /kajsa :*

Kommentarer
Postat av: luffi

jo toppen här med ju!! gör du då?

2010-10-13 @ 20:19:27
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

nja inte så mycket tar det lugnt och lyssna på musik! väntar på min nya design!! =)

2010-10-13 @ 20:50:22
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback