:))))

Det var så fruktansvärt  kallt hemma när jag kom hem från skolan så då fick mamsen tända en liten brasa så satte jag mig där och läste på läxor, sitter fortfarande kvar här :)) så varmt och sköönt...
Jag borde ha läst på bildprovet men det har jag inte gjort jag började med hk:n istället :S så jag har inte tränat alls på bilden, kanske borde börja med det snart ?
Men jag har inte kvar alla papper som vi fått under 3 år så jag kan "allt" som står på det papperna som jag ahr men finns ju hur mycket som helst som jag inte har.. och det kommer gå piss :S aja det löser sig säger vi :DD nu ska jag mysa lite mer framför brasan. ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ser mysigt ut :D

2010-11-15 @ 21:40:55
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback