Feeeber

Vaknade med 39,6 grader i feber imorse och jag höll på att spy (inga detaljer nämns :) ) men jag åt inte mer än en fralla igår så jag hade liksom inget att spy upp-... äckligt !!
igår morse när jag vaknade så hade jag 38 grader feber men efter en ipren så gick jag på skolan iaf och jag mådde bra hela kvälllen. men när jag gick och la mig så frös jag aas mycket så hade på mig 2 täcken och en filt men ändå så har jag frusit hela natten :S

Jag och Linnea skulle ha hjälpt till på pappas julbord (hade fått 200 spänn fr det ) men nu när jag har lyckats gå och bli sjuk så kan jag inte vara med ..
Är jag sjuk på måndag så dööör jag .. men har jag bara lite feber så går jag ändå :))

Men iaf jag tycker inte om cola i vanliga fal men när jag är sjuk så har jag som en liten tradition att alltid dricka cola då är det faktiskt rikgtigt gött . men hade ingen cola hemma så fick bli julmust istället :)

ha en bra dag allihopa :) // Kajsa

Kommentarer
Postat av: Madeleine Olofsson

åh fy, hoppas du blir frisk snart, krya :)

2010-12-11 @ 18:18:33
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback