:))

Heej :)

Hade ni en bra jul igår ?  det hade jag iaf :)

 Det var mysigt och många fina julklappar under granen som vanligt, tyvärr så var inte alla till mig.. suck ..
aja jag är nöjd ändå fick mycket fina saker .. elller min önskelista var inte så lång men jag fick lite saker iaf :)
jag slänger upp en bild sen :) tänkte göra det nu men jag har pappas dator och då funkar det inte att lägga över bilder på datorn för nått har gått snett med minneskorts saken :S (inte mitt fel )

Men idag är det bara bra program på tvn så ska sitta här hela dagen :D
Nej det ska jag inte för Farmor och Farfar kommer hit så blir det att fira lite mer jul och lite mer julklappar :)
Det ska bli mysigt. men jag bloggar mer sen :)

Godjul alla :) // Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback