misery

Vill gå och lägga mig, vill titta på Sverige-Japan men vill också lägga mig och titta på någon bra serie? Vill också ha ett riktigt sommarlov men ibland så får man inte som man vill (pga jobb). 

Häromdagen så firade vi Lovisa också genom att hyra en stuga i Sandvika och grillade och pratade. Riktigt mysigt! Kunde dock inte sova eftersom jag skulle upp och jobba............................................



Bra väder är det idag också så åkte till sjön med lilla Kajsa och skulle bada men det blev bara fötterna som fick bada. Längre ner i vattnet kom jag inte :) Vi satt i solen och pratade, åt skolebröd (bullar) och myste!





Men ska lämna datorn ifred nu, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback