Skolan börjar imorgon, är inte taggad......

Morsningkorsning !!

Var på min första träning sen sommaruppehållet, jag har ju tränat lite ensam men inte speciellt mycket, varje gång jag har börjat att träna så har jag blivit sjuk, det suger verkligen .. men nu ska jag försöka att hålla mig frisk ett bra tag :D

Men träningen var iaf inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara, det värsta var nog min förbaskade nageltrång som klämde så grymt mycket i skon!!  (hoppas det är bättre imorgon iallafall)

Nu är jag ny duschad och någorlunda fräsch XD iallafall, sitter i min nya pyjamas från primark (stavas det så?)  den är så mysig och go. kommer att lägga upp bilder på allt jag köpt till veckan, kan inte lova nått men ska iallafall försöka...

kommer bli jobbigt att gå upp imorgon eftersom skolan börjar, måste alltså gå upp klockan 7 :s kommer aldrig att klara det det senaste dagarna har jag vaknat halv ett och 2 !! 8kommer nog lägga mig tidigt imorgon kväll..

ha en bra söndag kväll så hörs vi (kanske ) imorgon :D // kajsa




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback