Onsdag 26-01-11

Hejsan! Har dagen varit bra?
Idag har vi haft fysikprov, gick väl sådär. Det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar, kan ingenting ändå.
Sedan var vi på ÅGY och tittade på medieprogrammet. Vi gjorde egna pins på photoshop, gjorde en till min älskade syster ♥ (även om det tar ett tag tills hon kan få den i handen)
 Det verkar som en bra skola men inget för mig. Längtar såå mycket tills jag ska flytta till Charlestown! Tror det kommer bli grymt kul!

Imorgon blir det fika på spanskan men först efter ett läxförhör som jag inte börjat öva på än :S
Kom också på att det är dans med Yngve imorgon! ÅH NEJ!!!!!!!!!!!!!! :'( Ångest..

Ska titta på Dum och Dummare nu :)


Puss!

// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback