klarar inte sova !!

Har försökt att sova , men jag är inte trött så tänkte jag kunde blogga istället, har ju inte gjort det idag.
Tror inte jag gjorde det igår heller, men som Linnea skrev så var vi hemma hos våran kompis Fanny och det var riktigt mysigt, tummen upp för det (y

Men idag så vaknade jag runt tio nån gång, sen sätte jag igång med läxläsningen med en gång, men när jag insåg att vårat microsoft office world var låst så blev jag riktigt förbannad och gick hem till mormor och morfoar och skrev samhällsuppgiften där. (den blev verkligen inge bra, men jag hoppas att den är tillräckligt bra för ett G, har inte tid att göra om den heller). Sen gick jag på träningen, hade jätte ont i huvudet när jag gick dit och var helt säker på att jag inte skulle orka vara med men det gick över när jag började springa.

Innan jag fösökte sova så läste jag ur "Flickan som överlevde" den är himla bra, och jag hatar att läsa böcker.
Men ska läsa lite bloggar nu sen hoppas jag på att ja är trött..

Godnatt// Kajsa


Kommentarer
Postat av: Madeleinee

sv: åh tandläkaren, härligt :p

chill framför TV'n bara :D

2011-01-31 @ 16:19:02
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: Madeleinee

btw, cool bild :)

2011-01-31 @ 16:19:19
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback