Sjuk eller ? :S

Heej :)

Jag har verkligen inte orkat vara inne på datorn idag,måste vara sjuk eller nått :) men nu är jag ju det så lika bra att slänga in ett inlägg, eller hur ?

Vi skulle ju egentligen gå ut och gå klockan 13,00 men Linnea vaknade ju inte förens tp 13, så då var vi andra tvungna att vänta tills hon blev klar :) Men det gjorde inte så mycket faktiskt :) Jag gick ung 1 mil och 5 km, för jag vlle ha Kina Puffar så därför gick jag hem och hämtade pegar och sen tillbaka till Töcksfors igen, och nu är Kina Puffarna slut :S får bli en lång promenad imorgon med tror jag..

Nej jag vill på Centret imorgon så ska försöka ta mig dit, men det är så tråkigt att gå själv.... Får fråga nån kanske :)

ska sova nu iallafall. GODNATT //Kajsa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback