Shopping

Heej igen :)

Vaknade kl 08,00 imorse för jag och mamma hade bestämt att vi skulle åka till Charlottenberg kl 09,00 men så var mamma tvungen att åka till vårdcentralen hav 11 sen skulle hon på banken också..Men det gjorde inte så mycket för det är exakt samma affärer som här i Töcksfors, var egentligen bara H&M som jag skulle in på... Men man blir verkligen irriterad näs man har kollat ut hur mycket saker som helst i katalogen så finns inget av det i butiken. Men jag köpte lite saker iallafall, inget jag hade kollat ut tyvärr. men jag är nöjd ändå :D  Kommer lite bilder nu :)


Baslinne 79:- ( H&M )

Blus 199:- (H&M)

36:-/st (H&M)

Ring 29,50:- ( H&M)

BH 179 :- (H&M)  Lösnaglar 85:- (Cubus)





Jacka 1000 :- ( JC )

Kommentarer
Postat av: Lovisa

diggar jackan skarpt Kajsus! ;)

2010-10-14 @ 00:26:07
Postat av: Kajsa

Tack lovisus jag är riktikt nöjdus :)

2010-10-14 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback