16,04

Jag bloggade inget igår satt och övade på ett f*ucking j*vla F*tt Fysikprov hela dagen som det gich hur kasst som helst på ... Blir glad om jag får G .....  Skriver iallafall ett inlägg idag. måste träna på engelska prov och läsa lite på matten idag ...
jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, känner att det blir väldigt tråkiga inlägg "/ men det blir bättre när Linnea kommer hem igen för då är inte jag ensamn om att  skriva saker :)

Har vart ganska tråkigt på skolan idag (tråkigare än vanligt alltså) idrotten var grymt jobbigt ... vi spranga allt vi kunde ett halft varv gick ett halft sprang allt vi kunde ett halft och gick ett halft och det gjorde vi i FEMTON minuter. det är fruktansvärt länge. vi lekte också kycklingarna&vargen. Men imorgon bli det bättre hoppas jag vi ska nämlingen spela fotbollsmatch mot 9:a då. hoppas vi vinner :)

Bara en dag kvar av skolan nu då sen så är det höstlov en vecka och prao en vecka vilket betyder att VI SLIPPER SKOLAN I TVÅ HELA VECKOR !!!

 
//kajsakoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback