höga chinos sökes ?

Helt ointeressant men jag gör det ändå...

Tänkte skriva ett inlägg om mina byxor som jag köpte igår.dom är grymt snygga och jag älsakr dom massor. Men grejen är det att jag tror inte att jag skulle använda dom på skolan, jag vill men det är lite mer finbyxor.
Jag vill verkligen ha ett par chinos som är väldigt höga och med ett skärp och jag letade som en galnig igår på bergvik, hittade inga någon stans gissa om jag blev irriterad. (hittade dock skinnbyxorna jag ville ha men det är en annan historia :) ) Men så sa en som var med till karlstad att en tjej som jobbade på vila hade att par höga byxor, så jag gick dit igen och kollade men hon hade inte sådana som jag ville ha (hon hade dom svarta jag köpte) men så hade en skyllt docka på sig precis ett par sådan bycor jag letade efter, jag frågade om dom hade dom i affären, vilket dom inte hade, blev ledsen men så tog hon fram "mina" byxor jag prövade dom och blev kär.. men var fortfarande osäker på om jag ville ha dom eller inte, men efter en lång betänke tid så bestämmde jag mig för att dom skulle bli mina :))
Här har ni ett litet smakprov på hur dom ser ut på min lilla stjärt :D



Jag skrev bara dethär föratt jag har så fruktansvärt tråkigt, som vanligt men det var iaf kampen om mina byxor.. vet ni någon affär som ett par sådana byxor jag egentligen söker finns så får ni gärna skriva en liten kommentar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback