FÄÄÄRDIG!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Är äntligen klar med den jäkla biologin! Tog ett tag för hade INGEN som helst aning om hur och vad jag skulle skriva om så om jag inte får MVG på det här så slår jag ner lärarjäveln. Hehe, nej då, så drastisk är jag inte men man vet aldrig ;) Och som om inte det skulle vara nog har jag inte gjort engelskaläxan eller övat på svenskaprovet men som tur är så får vi har vi två svenskalektioner imorgon och den första får vi plugga på.

Hittade mitt gamla minneskort förut och det var jättekul att titta igenom alla gamla bilder! Nostalgi..
Nu ska jag gå och äta kvällsmat och göra färdigt mina läxor. Nån mer än jag som längtar till helgen?

BTW KAJSA, det heter Targus ;)


min 'targus' ;)

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback