blablabla

hejsan! Har haft en vanlig dag på skolan och sen åkte jag till BikBok och shoppade lite grann.. Blir nog inte så många inlägg imorgon för jag ska kanske till Karlstad och det ska Kajsa med. Ska se om jag hinner skriva några tidinställda inlägg :) Nu ska jag gå och lägga mig och läsa utvandrarna, har prov på det imorgon..
Förresten, någon mer än jag som är sjuuukt sugen på att se Harry Potter och dödsrelikerna? Älskar den serien, är helt besatt! Och dödsrelikerna är nog den bästa boken. Tittade på Kanal 5 förut när de visade Bakom magin : Harry Potter och dödsrelikerna... Måste se den. Snart!

Haree guuutt! Pussar♥// Linnea


BIK BOK


BIK BOK (skärpet ser gult ut men det är brunt)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

fint :D

2010-11-19 @ 15:43:16
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback