1 Advent !!

Jag måste bara rätta ill det jag skrev igår.. JAg vaknade 08,30 inte 18,30 som jag skrev.. så nu vet alla det :D hehe

Men jag hade det iallafall riktigt mysigt igår. men eftersom jag inte får tillbaka kameran på en vecka till så tog jag inga bilder. min mobilkamera är världelös så.. men jag kan säker sno någon annans bilder som  var där :D
Men vi skulle ju spela in en film till showen men det gjorde vi ju inte.. för ingen hade en fungerande kamera "8 suck.... Men vi bakade pepparkakor också hade några semleätar tävling.. men jag tycker inte om semlor så jag stod över.. hade ju 'ndå bara vunnit över dem..

Nej nu måste ja ta tag i skolan jag med.. vi har spanska prov tisdag och torsdag och jag vet liksom inte hur jag ska träna på det :S men får börja med det idag.. sen så idag så SKA jag springa på springbandet eftersom jag inte hade någon tid över till det igår...

Men nu ska jag äta en första advent frukost med mamsen och papsen :D:D:D // Kajsa


Kommentarer
Postat av: bex.

tack :D

2010-11-28 @ 15:59:58
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback