blinded by me, you can't see a thing

Tjosan! Har varit med min bror på den nya handelsparken i Töcksfors för att kolla lite och för att träffa Kajsa som jobbar. Det var sjukt mycket folk så vi var bara där en liten stund mest för att kolla läget. Så nu sitter jag parkerad i soffan för att fixa ihop mitt tal som jag ska ha till det muntliga nationella provet i svenska nästa vecka, jag ska prata om syskonrelationer vilket jag har mycket erfarenheter av så vi får hålla tummarna för att det blir bra :) Ha en fin dag och njut av solen! Puss ♥
Lite bilder för att sammanfatta de senaste dagarna, fast det blir nog de senaste två veckorna.. ;)
Fika på Espresso House med Lovvo ♥
Glass i solen!
Extremt flummigt plugg i biblioteket med söta Emmy :)
Mysig grillkväll med klassen igår (var bara med 40 min men ändå..) följt av en dryg bussresa hem till Töcksfors :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback