Jag lever mitt liv

Jag är så fruktansvärt irriterad, idag så vaknade jag kolckan 07,00 och var hur pigg som helst och på veckodagar när jag går upp samma tid då är jag verkligen jätte trött. Varför kan jag inte bara få sova ut på helgerna ??
Och det satt en skata utanför mitt fönster och kraxade.

Men men nu lär jag ju hinna med mycket, om jag inte sitter framför tvn hela dagen. Men det har jag inte tänkt att göra för det är jätte fint väder ute, så jag ska gå en promenad kanske ?
Igår var jag på centret (och jag tänkte också köpa en tub BH men så sa elin att jag inte skulle köpa en om jag verkligen inte behövde den !! ) Men iallafall så gick jag in på Maxi mat och tänkte  att jag lika gärna kunde söka sommarjobb när jag ändå var där. Så jag fick vänta typ en kvart på att få prata med  chefen och jag fick det !! Eller 99,9 % chans att jag skulle få det. 

Nu ska jag göra nått, men jag vet itne riktigt vad !!

// Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback