home sweet home

Hemkommen från Polen, den här dagen är inte värd att skriva om för jag har inte gjort något alls !
Kom hem från Polen klockan 01,30 inatt gick väl och lade mig runt 02,30 tror jag. Resan var väl kanske inte så rolig som en skolresa ska vara men det var intresant iallafall, och det var varm 25-30 grader varje dag så j*vla härligt, det regnade och oskade en hel del under kvällarna dock, men det funkade bra ändå.

Nu ska jag gå och lägga mig, Godnatt // Kajsa


Bilden är tagen från tornet på auschwitz 1, och på den rälsen såg vi rickard wolf sitta, ganska coolt :)


Kommentarer
Postat av: Linnnnnnnea

bilden är tagen på auschwich 2 :) man kan också kalla den Birkenau :)

2011-06-02 @ 23:42:58
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback