Natt bloggar :)

Heej :)

Dumma som vi var så tänkte vi ju inte på att alla affärer stängde vid 16.00 i KD så allt var stängt när vi kom dit, så vi letade parkering innan vi skulle på resturang invigning 17,00. Tiden gick fort då.
Men sen när vi väl var på invigningen så kändes varje minut som en timme, ja inte riktigt men ni vet hur jag menar när allt går otroligt sakta..

Det kändes inte som att vi riktigt passade in där för alla var jätte uppklädda och så men jag hade ju på mig helt vanliga kläder, det kändes helt fel :s Aja maten var god iallafalll.
Kom hem runt 23,30 gick och lade mig direkt sen så klockan 00.00 så följde jag med och hämtade grannens ungar för grannarnas vovve håller på att få valpar så jag följde med mamma och hämtade det och var hemma kanske vid 01.00 och nu ligger jag i sänen och ska snart gå och lägga mig !! (fast jag är inte trött)

Men imorgon så ska vi fixa en grej inför Kabaren, det ska bli kul hoppas jag :)
Ganska långt och ointressant blogginlägg, men kände att jag likaväl kunde blogga om jag ändå ligger vaken :D

Godnatt..

// Kajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback