En dag i backen !! :)

Hola amigos :))

Idag har vi varit i valfjället på frilufsdag med skolan , det var riktigt kul även om jag inte är bra på att åka snowboard, var andra gången, min största skräck var liften men det gick ju faktiskt bra, ramlade bara en gång.
Jag hyrde en snowboard och när jag kom upp för backen fösta gången så hade min snowboard gått sönder, så jag fick åka ner med en trasig bräda, men det gick ju ganska bra det med :)

Imorgon så är våran sista skoldag på hela veckan eftersom vi börjar med cabarén på torsdag.
Men tyvärr så har vi spanska imorgon och jag och spanska läraren kommer inte så bra överens, eller nästan ingen kommer överens med den b*****F*****..

Är trött, så jag ska ta och sova nån timma :D

// KajsA


Kommentarer
Postat av: Madeleinee

snowboard är jätte kul. :D



sv: okej, men om du har picasa så funkar det att kopiera sidor! Så när du har uppe picasa så trycker du på Fn + Prt Sc så kopieras bilden enkelt. Så beskär du bara bilden så som du vill ha den efteråt. :)

2011-02-15 @ 18:53:56
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback