Helgen :)

Godagens sötisar :)

Kan ju bara berätta att linnea ska gå och röja i New York hela dagen idag.. (hon är några timmar efter oss men ) och jag är inte alls avundsjuk, är inte avundsjuk på alla som åker utomlands den här veckan heller,verkligen inte...

Men nog om det. har inte bloggat på hela helgen, men det har liksom inte hänt något så det är inte så kul att läsa om vad som har hänt :) Var iallafall hemma hos Lovisa i fredags och sov över tills på lördag. eller vi sov inte så himla mycket. låg och tittade på Dear John tills klockan tre, och vi låg och grinade som grisar förutom emma då, hon låg bara och skrattade åt oss som gråt "( hon är en riktig film förstörare :)
 det är verkligen en film som jag rekomenderar er att se :) tyvärr så vet jag inte hur man laddar upp videoklipp, så om någon vet så får ni gärna berätta hur man gör. Filmen är så himla bra  !!
Var iallafall trevligt hemma hos Lovisa förutom att emma skulle absolut sova i sina sidenpyjamasbyxor. så det blev riktigt vartm. Vi låg nämligen 4 tjejer i samma säng. trångt och myspys :) PÅ dagen så Var vi väl ganska trötta så vi Lovisa fick göra en härlig frukost till oss.. Bra frukost är en bra start på dagen :) vilket jag behövde för jag red på Lovisas häst sen innan vi åkte hem, gick på travskola när jag var liten men då var det små hästar så det var inte lika läskigt då, men det var kul så det hade vart roligt att ha fortsätt med travskolan några år till, då hade jag nog vart en riktig naturbegåvning. det var lite små läskigt när inte hästen gjorde som jag ville, den tittade bakåt hela tiden och massor då blev jag lite små skrajj :) När jag kom hem så tog jag en promenix,sen tv :)

Idag vaknade jag kl 08,30 tidigt jag vet men jag klarar inte sova länge när jag är ledig . vet inte vad det är för fel på mig. Men gick allafall ut på en uppfriskande promenad med mamma och hundarna :) Sen så blåste ja löv från framsidan, det tog typ2 timmar tror jag. men då åt jag mat också. Nu har jag bakat chokladbullar och sak sätta mig i soffan och tjockaupp mig lite till :) hörs när jag har något lite roligare att skriva om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback