seeeg dag

Hejhej! Är såå trött på skolan.. Har precis blivit klar med hemkunskap- och bildinlämningsuppgifterna och borde ta en titt i matteboken eftersom jag har prov imorgon :( Och SKOLKORT! BLÄ! Och så har jag prov i engelska på tisdag.. Men på onsdag, då smäller det! Då drar jag till NEW YORK! :D Jag ska och hälsa på systern som bor ca 2 timmar utanför New York och jag längtar verkligen efter henne så det ska bli grymt kul!

Det blir den 5:e resan på ett år. I oktober -09 var jag i Cypern, i mars -10 var jag i Egypten, i april -10 var jag i London och i juni -10 var jag i Turkiet :) Det här året har varit grymt bra måste jag säga..
Och jag längtar verkligen till januari då världens bästa niondeklassare drar till London! Det ska också bli väldigt kul! :)

Nu ska jag gå och äta mat för har bara ätit frukost idag.. Är ju inte lite hungrig ;) Ha en mysig söndagskväll!

pussar // Linnea

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh härligt med resa till New York, have fun! :)

2010-10-04 @ 23:47:23
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback