Prior...

Linnea klagar på att jag är dålig på att skriva inlägg, men tycker att Linnea har vart ganska dålig på det idag faktiskt !

Men USCH och FY åå BLÄ, ska ju göra första dagen på praoen imorgon, jag&Linnea ska praoa på kyckling fabriken i norge, jag är inte alls sugen på det men jag vill ha sommarjobb där för man tjänar ganska mycket pengar. och tänk vad underbart att ha massor av pengar när man ska börja på gymnasiet..
Måste gå upp klockan halv sex imorgon för skjutsen till norge går tjugo över sex, vilket är väldigt tidigt för jag klarar knapp gå upp klockan 7 när det är skola, det är fruktansvärt jobbigt.

Jag är faktiskt lite nervös för jag vet inte vart vi ska gå eller vad vi ska göra?
vad vi ska ha på oss. varma kalla kläder ?
och går jag och lägger mig nu kommer jag inte klara somna eller vakna imorgon...
vill jag ens ha sommarjobb där ? kanske är jätte tråkigt :S
Har ingen aning just nu.. får iallafall gå upp och göra iordnig kläder och lite mer saker tills imorgon så slipper jag det på morgonen :)
Godnatt, sov gott // Kajsa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback