Pengar :S

Heeeej alla goa glada läsare :) (det är inte så många men det räcker för mig)

Sitter och tittar på "lyxfällan" just nu och det är sjukt vad mycket krediter och skit dom har ... dom här var till och med tvungna och låna av sin 19 åriga son (som var helt okej snygg) sparpengar... Jag ska aldrig bli vuxen tänk vad mycket man måste tänka på egentligen, puhh...

Torsdagar är bra Tv dag, först så är det superstars (fast sista programet idag) sen så är det Robinson lyxfällan också är det Kenza&Tyra Show ... så därför är det bra att ha en tvsak som man kan spela in på. vilket vi har (y)
Fast det som inte är bra det är att vi har engelska prov imorgon och jag har ingen aning om vad man ska träna på egentligen så jag körde på det att inte träna på nånting alls, får se hur det går egentligen. :S
Får läsa imorgon när jag kommer till skolan. Matte prov har vi ju också :S shit det måste jag kolla igenom en gång med.. Ska titta klart på lyxfälla sen kolla på Kenza&Tyra show,duscha efter det kan jag läsa på mer :) hehe

Vi bloggas imorgon bloggpolers :* //KajsaKooo


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Haha okej :) Det är det jag tycker låter roligast iaf, Alltid kul med ett sånt yrke där man får jobba med händerna :D

2010-10-08 @ 15:31:51
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback