Paintbal :D


Sommar tiden är slut nu, vilket betyder att vi får vara vakna en timme längre idag (elller ?? )

Var och spelade paintbal igår med lite folk, och det var skojj. var rädd att det skulle göra svin ont när man fick en kula på sig men det gjorde det inte som tur var. Får väl åka dit igen någon gång. Men det var dyrt :S kostade 300 kr bara föratt vara där (i det prisert fick man med 100 st färgkulor ) sen så kostade det 50 kronor föratt fylla på med 100 kulor :S Men det var kul. Jag känner att jag har väldig träningsvärk i låren av att krypa på backen :)) ( inte föratt skryta men jag hämtade flaggan båda gångerna ) Vi hade 2 st lag med fem personer i varje. så hade man ett fort som det hängde en flagga/handuk i som det andra laget skulle ta ifrån oss sen springa tillbaka till sitt eget fort, klarade man det så vann man . :))

Igår var jag hemma med massa mysigt folk :) berättar mer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback