Min Dag idag !!

Har inte bloggat idag föratt jag inte har haft något att skriva om typ..

Men imorse så var jag ute och gick en promenad med Fanny och det var riktigt kallt :S vill inte ha vinter än ju, det kan vara höst i en månad till allafall..
Åkte iväg på fotbollsavslutningen klockan sex men det började såklart inte föräns 18,20, dom är alltid så himla sega och ska alltid dra ut på det så himla mycket, det är ju liksom ingen som vill vara där ändå förutom dom barnen som började spela fotboll iår, alltså dom allra minsta... Hade med kameran men orkade inte ta några bilder. suck. eller jag tog  typ två kort som jag kan lägga upp :))

söta små flickor :D men det var den enda "normala" bilden jag tog tror inte dom uppskattar om jag lägger upp dom andra, ni får helt enkelt nöja er med denhär på Emma&Linnea :))// Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback