Måndagkväll :)

Idag har jag gått massor.. först så gick jag en promenad med emma och vi gick väl typ 12,40 och var tillbaka vid 14 tror jag. vi satt dock väldigt länge vid bryggan bredvid centret men det var ju inte så värst länge. När vi kom tbks så åt vi upp chokladbollarna som blev kvar från igår. När emma skulle hem  så följde jag henne en bi och när jag ändå var påväg hem själv så kunde jag lika gärna gå och möta mamma som var ute och gick metittar på Ulld dogisarna :)

Nu sitter jag iafall och tittar på Ullared :)
Ska till Charlottenberg på onsdag tillsammans med mamsen. så jag har kollat in massa saker i H&M katalogen nu som jag gärna vill ha. hoppas bara dom finns där också. vi ska nämlingen skaffa pass till mig eftersom vi åker till london 4 Januari, eller ? Hittade tyvärr inga av dom sakerna jag ville ha på hemsidan så blir inga bilder på det. Tar kort när jag har köpt det istället, om jag hittar det vill säga :) Nu ska jag fortsätta mysa med masen :) //Kajsa:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback