KAJSA !!!

Jag var på centret förut och köpte ett par shorts från bikbok för 299:- och en tröja från cubus för 199:- ? + ett par örhängen för 59 :-, borde egentligen inte shoppa något på ett bra tag för då räcker inte mina pengar tills jul och london och skolresan + IDOL. ( som jag och emma ska på när det kommer till Karlstad )
Men jag tar kort på det imorgon och lägger upp det då för jag orkar inte göra det nu.

Men är det någon som vet när fotbollsavslutningen är imorgon ? skulle behöva veta det faktiskt :D

Tv på lördagar är inte alls bra för det finns aldrig något bra att titta på, och en kväll utan tv är ingen kväll alls, eller nåt.. hehe :) Det var väl allt jag har att skriva just nu så jag säger godnatt :) // Kajsa :*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i dagens blogg! Jag utser vinnaren imorgon, nu måste jag sova efter ett högskoleprov som inte gick så superbra, haha! ;)

2010-10-23 @ 20:50:19
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: hmm, det gör kanske bara det. Fast jag har funderat på Årjäng, känner liksom inte för att flytta hemifrån om ett år, :-)

2010-10-24 @ 00:19:52
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: LINNEA

som jag sa till dig häromdagen, kajsa.. den är kl.16!

2010-10-24 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback