Faan!

helluu! skrev ett inlägg men det försvann.. jävla dret! Iallafall, har precis kommit hem New York. Det är så sjukt coolt, kan inte fatta att jag har varit där. Har bott i Bridgeport, Connecticut och hälsat på min syster Julia som går på college där. På torsdag så var jag med på en av hennes lektioner och sen så sov jag i hennes studentkorridor tills på fredag. Riktigt coolt, precis som på film :) Dagen efter (lördag) åkte vi ut till Long Island för Julias lag spelade match där (fotboll). De vann med 2-1 :) Det blev riktigt spännande där på slutet. Sen på kvällen åkte vi in till New York och gick på Times Sqaure. C-O-O-L-T! Sedan spenderade vi söndagen och måndagen i NYC och turistade. Varit vid the Ground Zero, Empire State Building, Flat Iron och massa sånt :) Det har varit en helt fantastisk resa och jag åker snart tillbaka! Lita på det! :)


enjoy the pics! ;) pussar ♥ // linnea






times sqaure


ground zero


flat iron


empire state building

shopping :)


närmre bild..


kunde inte låta bli :P


closer pic..


var tvungen! NU BLIR DET FEST, KAJSA!! :D


Kommentarer
Postat av: luffi

hihi!! tips! annaform.se!! det är hon som gör min design just nu!! hon gör massa sånt... visst kostar det kanske men vet inte priser är säkert inte så dyrt!!

2010-10-13 @ 21:39:45
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Kajsa

Haha :) Party all night an drink all day XD

2010-10-13 @ 21:51:47
Postat av: Ellinor Sjöberg [mitt liv/min blogg]

sv; säger desamma! :)

2010-10-13 @ 22:18:32
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha åh linnea va underbart du ser ut att haft det! :D gillar muggarna skarpt, precis som på film ^^ puss

2010-10-14 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback