Uttråkad

Hej!
Idag har varit en helt vanlig dag på skolan, ganska tråkig alltså men jag kan absolut inte klaga på vädret.
För övrigt har det också varit ganska tråkigt för har varit ensam hela dagen, suck. Solade en timme när jag kom hem från skolan, tror inte jag fick så mycket färg men. Var även varit ute och gick en timme, kom hem lagade mat gjorde läxor blev rastlös och gick ut och sprang/ gick 40 minuter till. Och nu ligger jag här i soffan igen helt ensam ...
Ska göra lite mer läxor nu.
Puss <3

Det här inlägget skrev jag igår, men hade inget internet så jag lägger upp det idag !

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2226979/images/2012/pic_195925811.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback