Glasspremiär

Skrev ett inlägg förut men det verkar inte son det har kommit upp så jag skriver lite kort nu om vad jag skrev förut !
Igår var iallafall Karlstad tjejerna i Arvika, och det var riktigt mysigt. Emma Linnea och jag gick ett varv runt i Arvika i lite mer än en timma så våldgästade vi viktor och ola också, det var kul plus att jag åt årets första glass och absolut inte den sista.
Idag så är jag i Töcksfors och har spelat fotboll jag stannar i Töcksfors imorgon också för vi har bara två lektioner sen på fredag har vi studiedag så jag orkar inte åka tillbaka. Morgondagen för mig blir bara att ta det lugnt, träna på prov och om det är fint väder så går jag nog en promenad också.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback