Hej Hopp :)

Har ni haft en bra dag ?

Det har jag haft, det har inte hänt något speciellt alls, en helt vanlig skoldag med tråkiga lektioner, men det funkar !  Men jag blev helt förkrossad förut när bildläraren sa att vi har endast en bildlektion kvar, jag är inte så mycket för bild men det betyder att vi snart slutar nian och jag vill verkligen inte, får en liten tår i ögat :'(
Har bara två normala skolveckor kvar sen åker vi till polen på skolresa sen slutar vi typ ...

Idag så har jag staplat ved, det gjorde jag även igår så nu har jag ganska ont i ryggen , jag körde även ett träningspass på 40 minuter men jag är fortfarande förkyld så det var extremt jobbigt "/

Ska kolla på pirates of caribbean, men jag vill itne missa Big Brother så jag får se vad jag gör.
Ha det bra, God Natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback