5 maj.

Igår  när jag vaknade hade jag 37,8 i feber men jag tänkte skit samma och gick på skolan ändå, men sen så åkte jag hem vid 10 för jag mådde inte så bra och har i princip sovit sen dess, eller nej inte inatt gick och la mig i min säng vid 23,00 så låg jag ganska vaken tills klockan 3 !!
Har nyss ätit en kebabrulle och knaprat ipren så nu mår jag rättså okej, förutom att jag är så fruktansvärt snorig, snyter mig och drogar  ner mig med nässpray hela tiden men det verkar inte hjälpa så bra !!

Febrig Kajsa med sin bästa vän för tillfället :P


Jag missade även matte nationella som vi hade idag, attans säger  jag bara. Och det var tydligen ganska så svårt också :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback