I mitt fotoalbum

Har nyss kommit hem från Branäs och har inget att göra.
Men här kommer en lite bilder från mitt fotoalbum  :)













Som ni ser så har jag och Linnea plågats med varandra ända sen barnsben !! fast det har faktiskt inte varit så farligt, jag har ju överlevt. ;)
Men jag har ingenting att göra och den här veckan som kommer så har jag spanska prov och nationella (?)
Så jag tänkte att jag kunde göra några tidsinställda inlägg, som typ I min garderob och på mitt i min sminkväska typ, ifall det blir dåligt med bloggning den här veckan så har ni iallafall nått att läsa, låter det som en bra idé ?

Det här inlägget kan man ju kalla i mitt fotoalbum xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback