5 minuter till.

Nu måste jag snart sova om jag ska orka gå upp en halvtimme tidigare imorgon föratt duscha !!
Det är inte bra att ha lov, för man blir extra skoltrött när man kommer tillbaka, asså grejen att sätta sig och läsa på läxor blir så svårt, man glömmer liksom bort hur man läser på läxor, så blir det iallafall för mig !!
Vanligtvis brukar det vara ganska lungt första veckan efter lov, men inte den här gången föratt våran f*tt*** spanska A*a till lärare har gett oss ett prov på torsdag, och det är man ju inte sådär jätte glad över !!
Aja, bara att bita ihop nu, det är bra någon månad kvar tills vi slutar nian och den sista tiden ska jag försöka att inte klaga, ska bara ha kul. Vill verkligen inte sluta nian och flytta ifrån klasskompisarna, eller jo några flyttar jag gärna ifrån.

När jag är trött kan jag bara skriva massa ointressanta och osammanhängade saker :S

Men iafall imorgon är det Måndag och då börjar ju jag och Linnea vårat godis/glass/dricka/kakor/chips förbud, och jag behöver verkligen inget mer, har vräkt i mig massa choklad pålögg den här helgen, så nu får det vara slut ..

Men jag måste sluta skriva nu, det här vart ett helt ointressant inlägg !!

Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback