ZzZzZzZz...

Ska snart gå och lägga mig men tänkte bara slänga in ett inlägg. Var ju på gymmet förut och jag kom dit när klockan va ca 17.35 och vi hade bestämt att vi skulle träffas där 17.30 så jag tänkte '' oj, hoppas de inte är sura på mig nu när jag är sen '' men behövde ju inte ha någon panik eftersom Emma och Kajsa inte var där än.. Ringer till Kajsa och frågar vart de är och hon är hemma för deras skjuts inte kommit än. Jag tänkte ''aja, de kommer nog snart, om typ tio minuter'' Gissa om jag hade fel?! De kom efter en timme! Kunde ju ha tränat medan jag väntade men det kändes jättefjantigt.. Och fanns ju inte precis många maskiner att välja på där. Lite bilder ska ni iaf få, de är bara på mig eftersom Kajsa och Emma inte var där! :@



Apkvinnan :)


// Linnea


Kommentarer
Postat av: Julia

hmmm, du är alltid lika dum du, som tar kort med mina kläder på.. :P

2011-02-01 @ 02:48:15
Postat av: CillaaH ♥

taaack :D

2011-02-01 @ 10:49:35
URL: http://cillaah.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

var du en av dom som fick en länk i min blogg? (tryck på alla för att se om du fick en) om inte anmäl dig igen :)

2011-02-01 @ 16:05:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback