puhhh ...

Är sjuk igen !!

vaknade med feber i tisdags (mådde dåligt redan i måndags men hade ingen feber)  men idag så är jag på bättringsvägen faktiskt, har bara en hemsk hosta och en snorfylld näsa !! :s

eftersom att jag mår bättre idag så tänkte ja att jag kunde ta kort på allt det jag köpte i London men jag hittar inte min kamera laddare (!!) ingen aning om vart den tagit vägen, jag hoppas att den ligger i resväskan, men jag vet inte vart resväskan är, har kanske lämnat tillbaka den till den rätte ägaren (?)
Jag får fråga mamsen :D

Men det känns så surt att bli sjuk första veckan på skolan, var ju bara en månadsen jag var sjuk sist och har varti förkyld ända sen dess , och när jag äntligen börjar träna igen så blir jag febrig..

Min nya pyjamas !!



Basillfia !!



// Kajsa


Kommentarer
Postat av: Madeleinee

usch, va jobbigt :o krya :D

2011-01-13 @ 16:06:39
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback