Myyyskväll !!

Tjenaretjenare :)

Kollar på project runway, gör alltid det när jag kommer hem från skolan, då tittar jag först på topmodell sen project runway efter det så börjar lyxfällan :) så ser vanligtvis mina dagar ut om jag inte har prov eller så förstås :D

Känns att det är fredag jag är riktigt riktigt trött, (känner att jag börjar bli sjuk, igen)  men om en timme ungefär så ska jag he till Linnea så ska vi spela spel och bara ha det mysigt :)
Skulle vilja duscha innan för det var yngves danskurs på skolan idag och efter det så känner man sig så äcklig , typ luktar handsvett och armsvett överallt, i spothallen alltså. Det är långtifrån skojj. Men jag försöker se positiv och glad ut hela tiden, även om jag inte är det.

Men nu ska jag fösöka fixa skjuts  till Linnea.
Ha det bra // kajsa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback