Emma 16 år!

Hipp Hurra för det är Emmas födelsedag!

Idag var jag hos Emma med mina fina vänner för att fira henne. Kajsa var också där. Där åt vi pizza som Emmas pappa fick laga tillslut. Emma började göra degen, men när den var klar insåg hon att hon hade glömt jästen.. (Hon fick MVG i hemkunskap). Efter pizzan spelade vi xbox kinect dance central(?), askul! Eller ja, tittade bara på men det var lika kul det. Sen åt vi massa glass med maränger, strössel, chokladsås och chokladbollar. Känner mig redo för Beach 2011!

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska nog gå och lägga mig snart, är trött som en liten bebis..
Sov gott!


en bild från härliga sommaren. Längtar! ♥

// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback