Byta hårfärg ??

Inte föratt jag inte tycker om min hårfärg just nu, men jag har inget bättre för mig imorgon därför tänkte jag att jag kunde färga håret (tona det)
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag har för hårfärg just nu faktiskt, ibland så har det en typ röd nyans och ja vet inte om jag gillar det super mycket, men ibland så syns det inte alls :D
så tänkte försöka att tona det i den här färgen :D


Vet inte, kanske den färgen jag redan har jag vet inte men den tycker jag iallafal är fin :)
Jag skulle vilja ha ljusare hår men eftersom jag har kolsvarta ögonbryn så kan jag inte färga håret för ljust, eller jag kan men det är väl inte så super snyggt precis :D

// kajsa


Kommentarer
Postat av: Madeleinee

sv: nej, precis. :)

shit, vilken fin hårfärg, vill haaa! :D

2011-01-22 @ 20:12:54
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback