2 Januari 2011

Heej

Kan ju skriva lite om vad jag gjorde igår kan man ju säga att det var eftersom klockan är kvart i 2 !!

Jag sov ca 20 minuter på hela natten. sen så ville ju alla hem så fort som möjlig så därför plockade vi ihop alla saker  men var massa disk och vattnet slutade fungera så jag får åka tillbaka och diska senare idag (när jag vaknat)  ser inte frameot det kan jag ju säga !!

Sen så sov ja ca 3 timmar fast jag hade bestämt mig att vara vaken ända tills jag skulle lägga mig nu på kvälen så att jag slipper vrida på dygnet så himla massa !

Vet inte om ddet var något mer tt berätta därför går jag och lägger mig :)
(jag orkar inte lägga upp några bilder här) ni får kolla på facebook om ni vill titta :)

Godnatt // Kajsa <3



Mitt tur nummer är 11, så hoppas på ett kanon år iår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback