söndagen 13/2-2010

Har ni haft en bra söndag ?

Själv så har min varit okej. Jag vaknade typ halv nio (tidigt :s ) så åt jag frukost och gjorde mig iordning föratt åka hem till Linnea, där kollade vi på en bra film, men hann inte se klart på den innan jag skulle hem.. suck.. Men får titta klart på den någon annan dag :)
Sen åkte jag hem lagade mat och stack iväg på fotobllsträningen, jobbigt men ändå ganska kul.

Imorgon så ska jag på skolan som vanligt, sen funderar jag på att gå till köpcentret, men det är så tråkigt att gå själv, finns kanske nån liten vänlig själ som vill med mig ??
Jag går nog dit även om ja behöver gå ensam faktiskt lite saker som jag måste ha.
är det fint väder ute så går jag nog även hem, frisk luft är ju alltid bra.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig (är super trött) för den här veckan hoppas jag blir kanon bra med planering inför cabarensom vi ska ha, och på tisdag så ska vi till valfjället och åka slalom/snowboard med skolan :) ser framemot den här veckan :))

Godnatt ♥


// Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback