22,43

Jag orkar inte krångla med kameran justn nu så jag lägger in bilder imorgon ist .. 
Jag färgade mig ju mörkare än vad jag hade och grejen är att jag egentligen ville ha det lite ljusare, men aja det är hår och jag är nöjd ändå. har ju inte sett det i dags ljus än, men det är säkert bra !!

Som Linnea skrev så hade vi nationella idag och jag hoppas på det bästa, min uppsats blev INTE bra menmen !!

Kanske ska lägga mig snart har verkligen varit super trött precis hela dagen idag, inte gjort något speciell jobbigt, hade tänkt att springa lite men det sket sig ju.
Min klocka ringer halv sju på morgonene sen så ska den ringa kvart i efter det klockan sju, men jag sove så himla djupt så ja hör inte att den ringer halv och kvart i så därför går jag inte upp föräns 10-15 över sju, och då kan det hända att jag misar frukosten, och detär inte bra men vill ju inte gå till skolan och se jätte röten ut heller, fast det gjorde jag iofs idag !! 

Elin klippte lite på mitt hår också för det var så himla slitet, kankse inte blev jätte jämn mn det blev iallafall lite bättre :) godnatt <3 

/ kajsa 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback