HAMNFESTEN

Hej :)

Nu var det ett väldigt bra tag sen sist, men det händer inte så mycket jag har jobbat och när jag har varit ledig så har jag inte velat sitta vid datorn.
Men i helgen så var jag iallafall i Arvika på hamnfesten och det var riktigt kul, längtar så inni norden tills nästa år, men det är ju tyvärr ett tag till. Kan kanske berätta vad som hände under helgen iallafall.

Jag åkte dit rätt tidigt på fredagen och var i min lägenhet sen så kom Linnea klockan 17,30 och vi skulle vara hos Fanny klockan 18.00. Men vi blev väldigt sena för vi tänkte att vi skulle gå och hämta banden innan vi gick till fanny, så först så letade vi reda på pressbyron, vi hittade den men det visade sig att det inte fanns någon pressbyro i Arvika , så killen som stod där förklarade vägen till en ATG butik där han trodde att vi kunde hämta ut dom, men det kunde man inte göra där heller så vi var tvungna att gå ner till själva hamnfesten och hämta ut dem där, sen gick vi upp till fanny, vi fick oss en riktig promenad på fredagen, sen var vi hos Fanny ett bra tag och det var riktigt trevligt, vi gick ner ganska tidigt till hamnfesten för vi ville stå långt fram när veronica maggio spelade. Och det var det värsta jag har varit med om, alla knuffades som bara den!! Det  var ganska dåligt väder hela fredagen så jag hade på mig långbraller och det var ju ett misstag men efter att veronica spelade så hade vi en timma på oss så jag och Linnea sprang upp till lägenheten och bytte om.  Sen lyssnade vi på the Baseballs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback