HAMNFESTEN

HejsanHoppsan :)

tänkte jag kunde skriva om Lördagen  nu när jag ändå inte har något att göra, och nu går det att ladda upp bilder också så det är ju bra, jag har faktiskt inte så många bilder men :)

LÖRDAG
Jag vaknade vid 9 tiden och då satte jag mig och spelade sims för Linnea sov ända tills klockan 11 typ, men när hon vaknade så gick vi iallafall till coop som inte ligger så långt ifrån min lägenhet och köpte frukost glass och melon, så när vi kom till baka så gjorde vi frulle och åt godis, sen så drog vi hem till Ronja som har sin lägenhet väldigt nära min, där var vi ett tag innan vi gick tillbaka till min och kollade på trassel, dit följde även Ronja och Lisa med och när dom drog så lagade jag mat och sen fixade vi oss och drog hem till fanny och hade det trevligt igen :) sen gick vi ner till hamnfesten och lyssnade på timbuktun och ett till band som jag inte vet vad det heter, det blev självklart timmys som nattmat på lördagen också :) 

Och jag ljög det funkade inte att lägga upp kort !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback